DEKY NASKLADŇUJEME DO 3 DNŮ !
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Blog
Buďte vidět - buďte REFLEXNÍ!
27.11.2022
Buďte vidět - buďte REFLEXNÍ!
Nastal čas, kdy se brzo stmívá a spousty z nás se za svým koněm nedostane dříve než v tuto dobu. I když to stihneme za světla, tak nám počasí nepřeje?... číst celé
NOVAEQUI METABOLIC
25.11.2022
NOVAEQUI METABOLIC
Unikátní bezobilné müsli dieteticky vhodné pro koně se zdravotními obtížemi (metabolické poruchy, Cushingův syndrom, laminitida, žaludeční vředy, aler... číst celé
SYPET
03.11.2022
SYPET
Zpět ke kořenům Sypet je přírodní řada doplňků stravy pro zvířata bez konzervantů a přidané chemie. číst celé
Zobrazit všechny články
REKLAMACE A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud Vám přišlo jiné zboží, v jiném počtu, nebo máte nějaké nejasnosti s objednávkou, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu či po telefonu. Nezapomeňte při přebírání zboží přepravcem překontrolovat nepoškozenost obalů, v opačném případě to ihned nahlaste kurýrovi – „přebírám s výhradou“. Jinak by následná reklamace nemusela být uznána. Způsoby reklamace a vrácení zboží se řídí platnými všeobecnými podmínkami a reklamačním řádem.

Vrácení zboží

Pokud jste si nákup u nás rozmysleli a chcete zboží vrátit, máte ze zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.  Lhůta 14 dní se počítá od následujícího dne, kdy jste zboží převzali. Během této doby musíte odeslat formulář s odstoupením od smlouvy či zboží fyzicky vrátit.  Pokud konec lhůty připadá na sobotu, neděli či svátek, lhůta končí nejbližší následující pracovní den

Jak vrátit zboží?

  • Vyplňte „formulář k odstoupení od smlouvy
  • Zboží vracejte bez známek užívání, v originálním obalu.
  • Přiložte kupní doklad (fakturu či jiný doklad).
  • Náklady spojené s dopravou při vrácení zboží k obchodníkovi, hradí zákazník.
  • Zboží vraťte osobně (po telefonické domluvě) či odešlete balík na adresu:

Adresa pro vrácení:

Alena Valentová

1.Máje 11,

289 01 Dymokury

Telefon: +420 607 672 470

  • Neposílejte zboží na dobírku! Takový balík nebude přijat.
  • Po přijetí zboží překontrolujeme jeho neporušenost a nepoškozenost.
  • Peníze Vám vrátíme převodem na účet do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu a případnou dobírku hrazenou při nákupu.  Ceny dopravy spojená s vrácením zboží při odstoupení od kupní smlouvy je hrazena zákazníkem. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny.  Žádné další poplatky nejsou účtovány.

Pokud vyměňujete zboží za jiné, náklady spojené s dopravou k obchodníkovi hradí zákazník, dopravné při zaslání vyměněného zboží k zákazníkovi již neúčtujeme.

Reklamace

Na spotřební zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců, kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv, kde je lhůta 3 týdny. Výrobcem garantovaná trvanlivost, či datum spotřeby, dodávaných krmiv je uvedena na obalu.

Podrobnější informace naleznete v našem „reklamačním řádu

Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží.

Záruka se nevztahuje na škody vzniklé:

  • při neodborném zacházení zákazníka s krmivem
  • při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka
  • v důsledku živelné katastrofy
  • v důsledku násilného poškození
  • v důsledku povětrnostních vlivů, atd..

Krmiva se skladují v suchu, na chladném místě chráněném před slunečními paprsky a teplem. Důležité je krmivo zabezpečit proti škůdcům!

Jak reklamovat zboží?

  • Vyplňte „reklamační formulář“ a odešlete na e-mailem alena.dymokury@gmail.com
  • Zboží vracejte bez známek užívání, v originálním obalu.
  • Přiložte kupní doklad (fakturu či jiný doklad), vyplněný reklamační formulář.
  • Náklady spojené s dopravou při vrácení zboží k obchodníkovi, hradí zákazník. Při uznání reklamace jsou náklady na přepravu zákazníkovi vráceny.
  • Zboží vraťte osobně (po telefonické domluvě) či odešlete balík na adresu:

Adresa pro vrácení:

Alena Valentová

1.Máje 11,

289 01 Dymokury

Telefon: +420 607 672 470

  • Neposílejte zboží na dobírku! Takový balík nebude přijat.
  • Pokud nemáte možnost odeslání zboží zpět, můžete nás kontaktovat přes e-mail, kde bychom se domluvili na vyzvednutí zboží naším přepravcem.

Podmínky pro vyzvednutí:

  • kompletní jméno, případně firmy, adresa, telefon a e-mail místa vyzvednutí zboží
  • uhrazení dopravy předen, při uznání reklamace jsou náklady na přepravu zákazníkovi vráceny.
  • zboží musí být řádně zabaleno proti poškození a v kartonové krabici.

Po přijetí zboží Vás informujeme co nejdříve. Reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti v co nejkratším možném termínu.

Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady, nepřesahuje však zákonem stanovenou lhůtu 30-ti dnů.

 

Novinky z našeho blogu

Buďte vidět - buďte REFLEXNÍ!
27.11.2022
Buďte vidět - buďte REFLEXNÍ!
Nastal čas, kdy se brzo stmívá a spousty z nás se za svým koněm nedostane dříve než v tuto dobu. I když to stihneme za světla, tak nám počasí nepřeje?... číst celé
NOVAEQUI METABOLIC
25.11.2022
NOVAEQUI METABOLIC
Unikátní bezobilné müsli dieteticky vhodné pro koně se zdravotními obtížemi (metabolické poruchy, Cushingův syndrom, laminitida, žaludeční vředy, aler... číst celé
SYPET
03.11.2022
SYPET
Zpět ke kořenům Sypet je přírodní řada doplňků stravy pro zvířata bez konzervantů a přidané chemie. číst celé
EQUINOX REGENERATION
17.05.2022
EQUINOX REGENERATION
„S minerálkou jsem naprosto spokojená. Ze začátku jsem byla dost skeptická. Nevěřila jsem tomu, že „jen“ minerálka umí takovou spoustu věcí. U žádné j... číst celé

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz