

Pokud Vám přišlo jiné zboží, v jiném počtu, nebo máte nějaké nejasnosti s objednávkou, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu či po telefonu. Nezapomeňte při přebírání zboží přepravcem překontrolovat nepoškozenost obalů, v opačném případě to ihned nahlaste kurýrovi – „přebírám s výhradou“. Jinak by následná reklamace nemusela být uznána. Způsoby reklamace a vrácení zboží se řídí platnými všeobecnými podmínkami a reklamačním řádem.
Vrácení zboží
Pokud jste si nákup u nás rozmysleli a chcete zboží vrátit, máte ze zákona právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Lhůta 14 dní se počítá od následujícího dne, kdy jste zboží převzali. Během této doby musíte odeslat formulář s odstoupením od smlouvy či zboží fyzicky vrátit. Pokud konec lhůty připadá na sobotu, neděli či svátek, lhůta končí nejbližší následující pracovní den
Jak vrátit zboží?
- Vyplňte „formulář k odstoupení od smlouvy“
- a odešlete jej e-mailem na alena.dymokury@gmail.com
- a nebo přiložte formulář k vracenému zboží.
- Zboží vracejte bez známek užívání, v originálním obalu.
- Přiložte kupní doklad (fakturu či jiný doklad).
- Náklady spojené s dopravou při vrácení zboží k obchodníkovi, hradí zákazník.
- Zboží vraťte osobně (po telefonické domluvě) či odešlete balík na adresu:
Adresa pro vrácení: Alena Valentová, 1.Máje 11,, 289 01 Dymokury, telefon: +420 607 672 470
- Neposílejte zboží na dobírku! Takový balík nebude přijat.
- Po přijetí zboží překontrolujeme jeho neporušenost a nepoškozenost.
- Peníze Vám vrátíme převodem na účet do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu a případnou dobírku hrazenou při nákupu. Ceny dopravy spojená s vrácením zboží při odstoupení od kupní smlouvy je hrazena zákazníkem. Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Žádné další poplatky nejsou účtovány.
Pokud vyměňujete zboží za jiné, náklady spojené s dopravou k obchodníkovi hradí zákazník, dopravné při zaslání vyměněného zboží k zákazníkovi již neúčtujeme.
Reklamace
Na spotřební zboží je poskytována zákonem stanovená záruční doba 24 měsíců, kromě zákonem stanovených výjimek - týká se především krmiv, kde je lhůta 3 týdny. Výrobcem garantovaná trvanlivost, či datum spotřeby, dodávaných krmiv je uvedena na obalu.
Podrobnější informace naleznete v našem „reklamačním řádu“
Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží.
Záruka se nevztahuje na škody vzniklé:
- při neodborném zacházení zákazníka s krmivem
- při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka
- v důsledku živelné katastrofy
- v důsledku násilného poškození
- v důsledku povětrnostních vlivů, atd..
Krmiva se skladují v suchu, na chladném místě chráněném před slunečními paprsky a teplem. Důležité je krmivo zabezpečit proti škůdcům!
Jak reklamovat zboží?
- Vyplňte „reklamační formulář“ a odešlete na e-mailem alena.dymokury@gmail.com
- Zboží vracejte bez známek užívání, v originálním obalu.
- Přiložte kupní doklad (fakturu či jiný doklad), vyplněný reklamační formulář.
- Náklady spojené s dopravou při vrácení zboží k obchodníkovi, hradí zákazník. Při uznání reklamace jsou náklady na přepravu zákazníkovi vráceny (*).
- Zboží vraťte osobně (po telefonické domluvě) či odešlete balík na adresu:
Adresa pro vrácení: Alena Valentová, 1.Máje 11,, 289 01 Dymokury, telefon: +420 607 672 470
- Neposílejte zboží na dobírku! Takový balík nebude přijat.
- Pokud nemáte možnost odeslání zboží zpět, můžete nás kontaktovat přes e-mail, kde bychom se domluvili na vyzvednutí zboží naším přepravcem.
Podmínky pro vyzvednutí:
- kompletní jméno, případně firmy, adresa, telefon a e-mail místa vyzvednutí zboží
- uhrazení dopravy předem, při uznání reklamace jsou náklady na přepravu zákazníkovi vráceny.
- zboží musí být řádně zabaleno proti poškození a v kartonové krabici.
Po přijetí zboží Vás informujeme co nejdříve. Reklamaci vyřídíme k Vaší spokojenosti v co nejkratším možném termínu.
Doba vyřízení reklamace záleží na druhu zboží a druhu reklamované vady, nepřesahuje však zákonem stanovenou lhůtu 30-ti dnů.
(*) - V případě, kdy si zvolíte jiný než nejlevnější způsob dodání zboží (například doručení přepravní službou s expresním doručením), vrátíme Vám náklady na dodání zboží ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání zboží.